الثلاثاء، 2 نوفمبر 2010

بالريموت

 
 تليفزيون ..ريموت كونترول في إيدها ...هيه قاعده علي كنبه قديمه بس شغّاله ...الكنبه في أوضتها .الاوضه مش
صغيّره أوي بس أوياها

بتتفرّج علي فيلم هيه صورته مش واضحه لحدإلا ليها هيه بس ...ماهو تليفزيونها بقي ...لكن هيه صورتها واضحه اوي ،

في الاول كانت بتضحك وشويه ,ضحكت أوي شويه كمان وصوت ضحكها بقي يسمّع بره أوضتها ،
شويه وباب الأوضه اتفتح ودخلت منه رأس ست كبيره شكلها والدتها.. لا فعلا دي والدتهالانها لما قالت للبنت صوت ضحكتك عالي البنت قالتلها معلش ياماما اصل الفيلم حلو أوي تحفه تعالي اتفرّجي معايا راحت الام قايلالها انا مش بتاعت أفلام انا عايشه الواقع ....
.سكت الكلام ....خرجت الام

ورجعت البنت للريموت كونترول علّت صوت التليفزيون غطّت علي كلمة امها انا مش بتاعت أفلام وثواني والضحكه عليت علي وش البنت والقهقهه ملئت الاوضه وتلاشي صوت الام
دقائق طويله من الضحك المتواصل لدرجه ازدحمت بيها الاوضه الصغيّره

لكن ثواني واتغيّر شكل الوش والضحكه اتخنقت والانفاس عليت واتجاه العين اتغيّر كان ادامها باصص للتليفزيون ....دي بقت بصّالي انا ..اصل انا علي يمينها لكن ثواني كمان وزاوية العين حادت عنّي شويه ......
اااااااااااااااه دي عنيها راحت ع المرايه اللي جنبي ،بصلتها شويه كده وقالت: نفسي اناااااا ....آسفه ع الإزعاج

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق